torsdag 10 mars 2011

Maybe i'll be famous for the women who can't be moved..

or maybe u see me at the news and then u will come running..Drömmen känns så nära när det igentligen är miljoner mil ifrån.Problemet med oss drömmare är att vi alltid skall vara så hårda mot världen men igentligen är vi dem softaste,det gör bara ondare att vara så hård..Det borde vara tvärtom! Trött,besviken och pressad utav att hitta den,han!Det skriker "käften" genom ens tal om hur ung man är och att det inte behövs just nu men innerst inne vet man som alla andra vet. Hur tar man sig ut? L.A för att medverka i the swan och se ut som alla andra?Eller vara villig till alla som har en snabel o lägger till en stöt?Köpa de senaste kläderna? Ha pengar?Helvetet istället för kärlek..Så svar på frågan vad skulle jag leva med vid min sida,jämnlike elr med en riktigt bra vän? Mitt svar är en riktigt bra vän!För den jämnlike sårar och drar ner än mycket lättare..Därför tar jag den lätta vägen även om jag saknar det.

Inga kommentarer: